+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Hotel Ostrov Bewertungen

Hotelbewertung

92%
Perfekt

von 378 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    95%
  • Sauberkeit

    94%
  • Ausstattung

    92%
  • Komfort

    92%
  • Preis-Leistungverhältnis

    87%
Bewertungen anzeigen von:
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Anonym

Einzelreisender, 25.5.2021

Čeština

  • Gesamtbewertung
35 %
  • Dobrý den, jelikož už jsme v hotelu v minulosti byli a byli jsme velice spokojeni, tak jsme letos zase zvolili ubytování ve vašem hotelu, ale byli jsme velice zklamáni. V hotelu byla zima což by se ještě dalo vydržet, ale že nepoteče teplá voda to by nás tedy nenapadlo. Cena za pokoje je dost vysoká, ale bez teplé vody to moc velký komfort není. A to nemluvím o tom, že jsme nemohli využít ani bazén, vím je to vládní nařízení, ale mělo by se to promítnou i v ceně. Růžena Pečená předsedkyně ZO OS ECHO

Persönlich
0
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
4
Komfort
4
Wert/Geld
2

Anonym

Einzelreisender, 9.3.2020

Deutsch

  • Gesamtbewertung
40 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
2
Komfort
2
Wert/Geld
4

Dana Bedřichová

Älteres Paar, 14.11.2011

Praha,ČR

  • Gesamtbewertung
50 %
  • Nedostatečná informovanost ze strany personálu, bohužel ani jídlo nesplňovalo požadavky, příliš mladý a nezkušený personál.Nebyli jsme předem informováni o nedostatku signálu mobilních operátorů.

Persönlich
3
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
5
Komfort
6
Wert/Geld
4

Lenka Luxová

Älteres Paar, 12.12.2016

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
54 %
  • Příroda je nádherná a obsluha je příjemná

  • Jídelní lístek je složitý a nechutnalo mi. Např. telecí řízek osmažený na přepáleném tuku, salát s kuřecím masem, které je studené, aj... průměrná cena jídla 260,- a za tu cenu si představuji podstatně lepší jídlo. A přála bych panu kuchaři, aby ochutnal smažené mandle, které podává hostům. Nahořklé smradlavé mandle nejhorší jakosti po kterých jsem se doslova pozvracela. Zkazilo mi to celý dojem z hotelu.

Persönlich
7
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
8
Komfort
7
Wert/Geld
1

Anonym

Einzelreisender, 19.9.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
56 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
8
Komfort
4
Wert/Geld
4

Petr Gerold

Einzelreisender, 27.8.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
62 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
7
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
7
Komfort
6
Wert/Geld
5

Oldřich Kocáb Ing.

Älteres Paar, 25.11.2014

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
62 %
  • 1. V pátek 21.11. nesvítilo světlo v šatnách u velness, nešel protiproud, nešly sauny 2. V restauraci na stolech nebyly ubrusy ani prostírání, chyběly na některých stolech sůl a pepř. V sobotu jsme na večeři čekali více jak hodinu. 3. U snídaně v neděli byli v restauraci hosté se psem. 3 na pokoji 224 nefungovala konvice na ohřev vody

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
7
Komfort
7
Wert/Geld
5

Jiří

Einzelreisender, 5.6.2016

Česká republika

  • Gesamtbewertung
64 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
4

Anna Polánecká

Älteres Paar, 14.11.2011

Čeština

  • Gesamtbewertung
64 %
  • Hotel se nachází v pěkném, avšak poněkud opuštěném místě. V hotelu ani v okolí není dostupný signál, což je sice prý zveřejněno na stránkách hotelu, ale jelikož jsme si pobyt rezervovali přes server s ubytováním a ne přímo, tuto informaci jsme neobdrželi. V okolí není žádný obchod, restaurace nabízí sice kvalitní, ale dost drahá jídla, navíc nenabízí výběr pro vegetariány, v nabídce je jedno jediné vhodné jídlo, což se i při dvoudenním pobytu nedá jíst k obědům a večeřím neustále. V době pobytu nefungovala parní kabina, na což jsme také nebyli dopředu upozorněni, prý nefunguje již delší dobu, v některých hodinách byl wellness nedostupný (rezervovaný pro uzavřenou společnosti). Internet je na pokojích i v restauraci zdarma, použití kabelu však znamenalo odpojení firewallu, s ním bylo připojení blokované na kterémkoliv počítači, který jsme se pokoušeli připojit, připojení je navíc relativně pomalé. Snídaně byly odpovídající, personál však při velké obsazenosti nestíhal doplňovat švédský stůl a uklízet použité nádobí. Na snídaních je "zasedací pořádek", každý pokoj (spíše dvojice pokojů) mají přidělený stůl. Ve večerních hodinách při zaplněné restauraci také obsluha trochu vázla. Celkem je hotel pěkný a příjemný, ale je to taková "česká" čtyřhvězda, s úrovní služeb v zahraničí v této kategorii se nedá úplně srovnávat.

Persönlich
7
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
6

Milan Jurenka

Einzelreisender, 17.6.2013

Zlínský kraj

  • Gesamtbewertung
70 %
  • Krásná příroda

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
5

Anonym

Familie mit älteren Kindern, 18.8.2012

Česká republika

  • Gesamtbewertung
70 %
  • Výborná kuchyně - co se týče večeří. Krásné místo uprostřed skal.

  • Na pokoji drobné závady - sprchová zástěna bez těsnící gumy, prach ve skříních, vypadávající el. zásuvka, nedovírající se dveře na WC Při snídaních obsluha nestíhá doplňovat jídlo, talířky....

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
8
Wert/Geld
7

Gabriela Bílá

Einzelreisender, 5.9.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
72 %
  • S pobytem sme byli spokojeni i prez nejake drobnosti. Na pobyt mame krasne vzpominky, jelikoz probehli zasnuby a mame v planu hotel Ostrov znovu navstivit a oslavit zde vyroci.

  • Krasne prostredi, wellness, ochota personalu

  • Tvrde polstare na pokoji, mala vana,clovek se nemuze poradne otocit ve sprse, i prez zastenu byla mokra cela podlaha, maly vyber z jidelniho listku. Clovek se tesi na klasickou ceskou kuchyni a asi jedina svickova na smetane nebyla moc dobra.

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
6

Hausdorf Rene

Älteres Paar, 8.2.2015

Deutsch

  • Gesamtbewertung
72 %
  • Es war wunderschön bei Ihnen. Wir kommen auf jedenfall wieder.

Persönlich
7
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
9
Komfort
8
Wert/Geld
8

jitka šímová

Einzelreisender, 12.3.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
72 %
  • příjemné prostředí a personál:-)

Persönlich
8
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
7
Komfort
7
Wert/Geld
7

Ivana Skutilová

Einzelreisender, 17.2.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
72 %
  • čistota, služby personálu

  • na pokoji poměrně zima hlavně přes den, na chodbách se netopilo vůbec, což pro welness není moc vhodné a myslím,že čtyřhvězdičkový hotel by touto formou tolik šetřit nemusel

Persönlich
10
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
5

Vaclav Fikejs

Einzelreisender, 15.9.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
74 %
  • příroda, jídlo, ubytování

  • v nabídce pára, která nefungovala, chybí sauna

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
7

Jana Hazuková

Familie mit kleinen Kindern, 3.9.2012

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
74 %
  • Pobyt bych doporučila lidem, kteří mají rádi skály a přírodu a přitom se chtějí hezky ubytovat hned v dosahu tohoto.

Persönlich
8
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
9
Komfort
7
Wert/Geld
6

Soňa Kuclerová

Einzelreisender, 19.12.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
75 %
  • Líbilo se nám ,protože nově nasněžilo a tak jsme byli i na běžkách po okolí!i

Persönlich
0
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
5
Wert/Geld
5

Anonym

Einzelreisender, 24.6.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
76 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
6

Alice

Älteres Paar, 14.8.2022

Praha Česká republika

  • Gesamtbewertung
76 %
  • Varná konev na pokoji Doba odjezdu Vířivka Sauna Balkon s nádherným výhledem Velmi klidná lokalita

  • Doba přístupu do bazénu, nic by nestálo, kdyby se posunula alespoň o hodinu dřív Výběr jídel v restauraci Do bazénu by se hodily hodiny

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
6